U razdoblju od 24. do 28. veljače 2025. godine učiteljica Talijanskog jezika Jasna Perić pohađala je strukturirani Erasmus+ tečaj pod nazivom „Inclusive Classrooms: Strategies for Gifted and Diverse Learners“ u organizaciji španjolske edukacijske tvrtke „idevelop“. U maloj grupi, zajedno s polaznicima iz Belgije, Poljske i Rumunjske, kroz radionice i grupne rasprave, pod vodstvom nadahnjujuće učiteljice Leonor García Zato, istraživale su se temeljne postavke inkluzivnog obrazovanja, stavljajući fokus na jedinstvene potrebe darovitih i različitih učenika te na važnost stvaranja podržavajuće školske kulture za sve učenike. Usvajali su zanimljive multisenzorne i iskustvene pristupe te uvježbavali tehnike mindfulnessa i aktivnog slušanja. U radnoj šetnji parkom u blizini škole imali su priliku iskusiti dvije situacije; ulogu slabovidne osobe i vodiča slabovidnoj osobi, hodajući u paru, ili s povezom na očima, ili kao vodič osobi koja ne vidi. Na taj način su osjetili kako je biti „u koži“ slabovidne osobe, kao i osvijestiti na koji način najbolje pristupiti takvoj osobi u ulozi vodiča. Posjetili su i edukacijsko-rehabilitacijski centar NeuroMoves, gdje su imali prilike od dječje razvojne rehabilitatorice Elene naučiti na koji način pokret utječe na razvoj koordinacije, pozornost i motivaciju, te posljedično, i na uspješno učenje. Elena ih je kroz svoju „vježbaonicu“ uvela u svijet multisenzornog učenja, ukazala na tipične razvojne poteškoće kod djece te na koji način im pristupiti u rehabilitaciji. Prepuna dojmova predivne španjolske pokrajine Andaluzije i novih spoznaja učiteljica se veseli primijeniti nove pristupe u vlastitom radu te ih prenijeti vlastitom obrazovnom okruženju.
Jasna Perić, učiteljica Talijanskog jezika